Jutro będzie lepiej. Tadeusz Rolke w Galerii Le Guern

Dostawca surowca/ raw material suppliers RKS Witkowo

Dostawca surowca/ raw material suppliers RKS Witkowo KPGR Ziemi Pyrzyckiej

Na wystawę wybierałam się od tygodnia. Ostatecznie dotarłam na nią dzięki tytułowi. Po tygodniu „trzęsień ziemi” i innych „atrakcji” w pracy, bardziej niż czegokolwiek innego potrzebowałam zapewnienia, że Jutro będzie lepiej.

Spokojnie podnieś odpadającą obudowę dzwonka i wejdź do środka.

Spokojnie podnieś odpadającą obudowę dzwonka i wejdź do środka.

Wizytę w galerii zaczęliśmy od zepsucia dzwonka. Przynajmniej tak myśleliśmy, dopóki Pani pracująca w Le Guern nie zapewniła nas, że „on tak ma”. Jak się okazało, również terakota „tak ma”, że skacze, chrzęści i się rusza. Dlatego nie ma co się tym przejmować i patrzeć pod nogi. Zdjęcia Rolkego są znacznie ciekawsze.

Na poczatku lat. 90. nikomu nie przeszkadzało, że w centrum Warszawy postawiono masę krzyży. PS. Świetlista kula to nie meteoryt uchwycony przez Rolkego, tylko dzieło moje albo mojego aparatu.

Na początku lat. 90. nikomu nie przeszkadzało, że w centrum Warszawy postawiono masę krzyży.                                                                                                                                  PS. Świetlista kula to nie meteoryt uchwycony przez Rolkego, tylko dzieło moje albo mojego aparatu.

Dzięki nim przenosimy się w lata 90. (dokładnie 90-92). W ujęciu Rolkego są wprawdzie mniej kolorowe, niż w mojej pamięci, ale poza tym wszystko się zgadza. Szczęki, przyczepy kempingowe-sklepy, autokary-bary, luźne dżinsy, poduszki na ramionach, trwała i niezmiennie fotogeniczne molo w Sopocie.

Na wystawie zobaczycie też wykwintne wnętrze baru pod lasem

Na wystawie zobaczycie też wnętrze „Baru pod lasem”

Czy dziś jest lepiej? Ładniej? Na pewno inaczej. Chociaż na przykład wzory mebli sprzedawanych w latach 90. pod Emilią wciąż cieszą się powodzeniem na targach, bazarach i w niektórych sklepach. Jednak to prawda, że każda potwora znajdzie amatora.

meble

Wystawę można oglądać do 27.04.2013. Godziny otwarcia: Wt.–Pt.: 12–18
Sob.: 11–16. Niedziela i poniedziałek – zamknięte.

