Krówki z Milanówka – niedzielna wycieczka ekstremalna

Krówki z Milanówka czyli z Pruszkowa - w Milanówku nie udało mi się ich kupić.

Krówki z Milanówka, czyli z Pruszkowa – w Milanówku nie udało mi się ich kupić.

Milanówek kojarzy się miło – krówki, truskawki, jedwabie i zieleń (na szczęście nie chodzi o kolor ekranów akustycznych, którymi PKP chciały przeciąć miasto). Dzisiejszą wycieczkę zaliczam jednak do kategorii ekstremalnych.

Truskawki z Milanówka? Dostępne nawet w styczniu.

Truskawki z Milanówka? Dostępne nawet w styczniu.

Samochód zapadł w zimowy sen, do Milanówka wybrałam się zatem pociągiem. Koleje Mazowieckie znam nie od dziś, można więc powiedzieć, że odmrożenie nosa zafundowałam sobie na własne życzenie. W niedzielę pociągi jeżdżą co godzinę,
a kilkudziesięciominutowe spóźnienia (przy braku jakichkolwiek informacji na ich temat)
i zlikwidowanych dawno temu poczekalniach, dają w kość lepiej niż kąpiel w przeręblu.

Plując sobie w brodę, że nie zabrałam termosu z herbatą i wałówki, od razu po przyjeździe zaczęłam rozglądać się za jakąś jadłodajnią. Jak wiecie, przez alergię nie mogę pić gorącej czekolady, ani jeść ciastek, bułek, pierogów, pizzy itp., postanowiłam więc kupić sobie chociaż słynne krówki z Milanówka. Społem był jednak nieczynny,
a w otwartym monopolowym, zamiast lokalnego produktu były czipsy, czekolady i batony.

Jedyne co mi pozostało, to ruszyć w miasto-ogród, żeby nakarmić chociaż oczy. Tak też zrobiłam. I wiecie, co? Zdecydowanie polecam wycieczkę do Milanówka. Jeśli jednak przyjdzie Wam do głowy jechać do niego pociągiem w mroźny dzień, nie zapomnijcie o polarach, kocach, termosach itd. No i o krówkach z Milanówka – mi udało się je kupić dopiero po powrocie do Pruszkowa.

Niestety, wiele budynków niszczeje

Niestety, wiele budynków niszczeje

Sanssouci jest znacznie bliżej niż myślałam

Za to Sanssouci jest znacznie bliżej niż myślałam…

Drezno? Poczdam? Milanówek!

Drezno? Poczdam? Milanówek!

Drewniak w centrum miasta

Drewniak w centrum miasta

Gdybym miała biegówki, wzięłabym przykład

Gdybym miała biegówki, wzięłabym przykład

Uwaga!

Uwaga!

Precz z surowym betonem - farba w tym kolorze dobra na wszystko!

Precz z surowym betonem – farba w tym kolorze dobra na wszystko! 😉

