Sztuka krzepi: Żmijewski i Cattelan w CSW

Żmijewski i Cattelan

Poszłam do CSW. Skusiły mnie: darmowy wstęp (jak to w czwartki) i potencjalna sława (po napisaniu wybitnej recenzji bieżących wystaw). Poza tym, dziś wyjątkowo nie miałam  rosyjskiego oraz, jak zwykle, byłam okropnie zestresowana i zmęczona po pracy. Jesteście ciekawi recenzji?

Będzie krótka. Ostatnio tkwiłam w przeświadczeniu, że nie ma nic trudniejszego do zrozumienia niż niuanse finansów, które atakują mnie w pracy. Byłam w błędzie. Sztuka współczesna jest jeszcze bardziej skomplikowana. Zrozumiałam jedno: praca, którą mam, nie jest dla mnie wcale najgorsza. Strach pomyśleć, jak bym się męczyła będąc krytykiem sztuki! Od razu jestem szczęśliwsza!

😉

Gołębie. Cattelan. Wystawa w CSW.

Gołębie. Cattelan. Wystawa w CSW.

Gołębie na Marszałkowskiej.

Gołębie. Natura. Gzymsy na Marszałkowskiej.

